
השאלת רעיון ה- "Lovable"
לראשונה, המושג אהבה על משקליו, מקבל משנה תוקף והופך לפקטור משמעותי בשימור וגיוס לקוחות.
ולראיה, המונח החדש מעולם האדריכלות והעיצוב האורבני העולמי: lovable cities”"
שמתייחס לערים הגדולות בעולם שמבקשות לשמר את ה"לקוחות"- משמע- התושבים, חושף כי לא קווי-שמיים מפוארים של גורדי שחקים הם הסיבה בגינה תושב בוחר להישאר או לעבור לעיר, אלא, דווקא הפינות האינטימיות, הייחודיות, הספסל בצל העץ או שביל האופניים, המיצג האומנותי הייחודי או הגינה הפורחת הם הם אלה שהופכים עיר למבוקשת וחזקה.
הם אלה שתורמים להיותה נאהבת!